Карл Кани е известен като "бащата на градското облекло" и е смятан за визионер, който стои зад много от първите стъпки в модата. Марката е основана през 1989 г. в Бруклин, Ню Йорк, от 19-годишния тогава Карл Уилямс, който пръв въвежда концепцията за свободни дънки. Днес марката Karl Kani е призната в цял свят и се счита за емблематична марка, когато става въпрос за качествено улично облекло и хип-хоп мода. Karl Kani е вдъхновен от хип-хопа и уличната култура, но по онова време е невъзможно да се намерят дрехи в този стил. Затова той решава да създаде свои собствени дрехи и скоро започва да приема поръчки от приятели и непознати. С нарастването на общественото търсене той придобива увереност да се занимава със своята страст на пълен работен ден и законно променя името си на Karl Kani.
Под това ново име през 1989 г. се премества в Лос Анджелис, за да преследва още по-интензивно страстта си. Днес марката Karl Kani е разширила дейността си в 25 държави в Европа и има 13 водещи магазина само в Япония, включително един в Хараджуку2. За разлика от много други марки от висок клас, Karl Kani остава верен на своя етикет. Неговата страст към качеството, дизайна и изработката означава, че Kani винаги е почитал корените на марката и все още изработва много от дрехите си в САЩ.
Покажете всички продукти Karl Kani