FAQ

    Какъв е срока за възстановяването на сумата?
    Самото пътуване на пратката отнема към 2 седмици. След този период имаме до 5 работни дни да процедираме с възстановяването на сумата. Сумата се връща само по банков път, така че, не забравяйте да посочите вашият IBAN в листа за връщане, който се намира в кутията на продукта. За плащанията с карта директно в сайта ни, възстановяването се извършва в същия ден, в който получим поръчката в централата ни в Прага (след 2 седмици от връщането).
    Как мога да направя рекламация?
    Всички продукти в сайта ни имат 2 години гаранция и имате право на рекламация. Моля следете инструкциите за рекламация тук. Моля също така свалете формуляра за рекламация от същата страница, разпечатайте го, попълнете и го сложете в кутията с продукта. Веднага щом получим рекламираната стока (може да отнеме към 2 седмици), ще се свържем с вас. В този период ще ви информираме за всички важни детайли, свързани с Вашата рекламация, чрез имейл.
    Как мога да върна пратката?
    Процесът на връщане е много лесен. - Попълнете формуляра за връщане, който ще намерите в кутията - изпратете стоките на адреса за връщане (разходите за тази пратка са ваши) В момента, в който получим върнатата стока, ще възстановим парите по сметката, посочена във фиша за връщане, или по картата, с която е предплатена. Моля, прочетете допълнителна информация тук.
    Как мога да отменя поръчка?
    Ако сте регистриран клиент, просто отидете в профила си и изберете поръчката, която искате да отмените. Кликнете върху бутона в долния десен ъгъл. Можете също така да премахнете само един продукт от поръчката си. В случай че поръчката е била платена, ще ви бъдат възстановени съответните суми. За съжаление, ако сте направили поръчката като гост, трябва да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти, за да ви помогне.
    Каква е процедурата с дефектни стоки?
    Процесът на връщане е много лесен. - Попълнете формуляра за връщане, който ще намерите в кутията - изпратете стоките на адреса за връщане (разходите за тази пратка са ваши) В момента, в който получим върнатата стока, ще възстановим парите по сметката, посочена във фиша за връщане, или по картата, с която е предплатена. Моля, прочетете допълнителна информация тук.
    Поръчах европейски размер 37,5 защо в потвърждението виждам 6,5?
    В сайта ни можете да намерите различни таблици с размери, като EUR (европейски) US (американски), UK (великобритански) и CM (сантиметри). Производителите отчитат размера на обувките според таблицата с US размери и това е размерът който виждате във вашата фактура или имейл потвърждение.
    Размерът ми/продукта е изчерпан, какво да правя?
    Опитваме се да зареждаме колкото се може по-често, особено класиките като Vans Old Skool или Nike Air Force 1. Най-лесният начин да получите информация относно ново зареждане на любимите ви маратонки е да изберете вашият размер в сайта ни в самата страница на продукта и бутона - НАПОМНИ СЛЕД ЗАРЕЖДАНЕ. По този начин ще получите автоматичен имейл от нас веднага когато вашият размер пристигне при нас. Бъдете бързи, защото класиките изчезват веднага.
    Предлагате ли опция Преглед и Тест?
    Опция преглед и тест в момента предлагаме само за поръчките със Спиди. Тази опция важи за доставките до всички офиси на Спиди както и доставките до домашен адрес.
    Какъв е срока за доставката?
    Времето за доставка зависи от избрания куриер. С куриерските фирми Speedy и Econt тя обикновено отнема 4-6 работни дни от деня на изпращане на пратката от нашия склад. При DHL Express срокът е 1-3 работни дни от деня на изпращане на пратката. Винаги изпращаме имейл с номера на товарителницата, за да проследите пратката. Ще получите този имейл веднага след като пратката напусне нашия склад. Ако смятате, че пратката ви е закъсняла, можете да ни изпратите имейл. Преди да се обадите или да изпратите SMS, пригответе номера на поръчката си, той се намира в имейла или SMS потвърждението, което сте получили от нас, когато сте поръчали.